jump to navigation

AMD Phenom II X4 la 6.5 GHz 27/01/2009

Posted by kandrei in Hardware.
Tags: , , , , ,
trackback

Am fost o lunga vreme fan AMD pentru ca faceau procesoare care bateau procesoarele Intel la raportul pret/performanta. Si acum am acasa un vechiut Barton 2500+ care isi face treaba acceptabil. Totusi, odata cu aparitia lui Intel Core 2 Duo AMD-ul m-a pierdut. Nu am vrut niciodata sa-mi iau un Intel pentru ca mi se parea ca platesc prea mult pentru nume, dar generatia aceasta a ajuns sa valoreze fiecare leu/dolar/euro. Si culmea, nici nu a avut un pret exorbitant. Asta si faptul ca m-am saturat sa vad peste tot numai Semproane la xxxx+ dar care din lipsa unui cache generos mergeau prea incet, m-a facut să pierd din vedere AMD-ul in ultima perioada. Si am impresia ca nu sunt singurul. Peste tot, prin toate magazinele, au inceput sa apara din ce in ce mai multe calculatoare cu procesoare Intel. Rar cate un AMD Turion care parca nu te mai face sa-l cumperi nici prin pretul avut.

Dar… se pare ca AMD vrea sa revina pe piata procesoarelor calumea. A lansat pentru servere nucleul Barcelona (daca imi aduc bine aminte) si acum vor sa arate ca ultimele lor procesoare sunt excelente. Eh, n-au incercat ei direct dar un grup de entuziasti a reusit sa aduca procesorul AMD Phenom II X4 pana la uluitoarea viteza de 6.5 GHz. Stati, nu va verificati bugetul pentru ca rezultatul a fost atins aducand procesorul la -232 grade Celsius (atentie, MINUS). Totusi, asta arata potentialul de overclocking al acestui procesor si nu cred ca vor fi putini cei care si-l vor lua si-i vor adauga ceva putere gratis. Aveti mai jos filmuletul cu reusita grupului de overclockeri.

Bravo AMD si la mai mare. La urma urmei trebuie concurenta este benefica. Sursa: aici.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

