jump to navigation

HDD de 2 Tb 28/01/2009

Posted by kandrei in Hardware.
Tags: , , , , , ,
trackback

Nici nu ne-am obisnuit bine cu hard disk-urile de 1Tb sau 1.5Tb si deja Western Digital anunta un hard disk de 2 (doi) Tb. E mare, e rapid, e… verde. 2Tb mi se pare o cifra uriasa dar tinand cont ca in ziua de azi nu mai ai atata timp de sortat, organizat si alte cele, cred ca se poate umple foarte repede. Dupa cum arata testele de aici facute pe o varianta „preview”, se pare ca este un hard disk cu performante foarte bune si cu un pret acceptabil (299$ in State, la noi cu siguranta mai mare), dar totusi eu cred ca nu mi-as incredinta toate datele unui astfel de hard disk. Nu zic ca nu-i bun, dar imaginati-va ce se intampla daca se defecteaza: pierdeti 2 Tb de informatie. Deodata. Si nu ma incanta ca am garantie, pentru ca datele nu au. Asa ca… ori o investitie dubla ca sa faceti un RAID 0 ori mai bine mai multe hard disk-uri mai mici. Eu am pierdut 160Gb odata (wow, ce mic pare) si credeti-ma, nu e placut.

Sfatul meu: mai bine luati-va 2 HDD-uri mai mici (500Gb, 1Tb) si puneti-le intr-un RAID 0 (mirroring), pentru ca paza buna trece primejdia rea 🙂

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

